Mijn beste jaar ooit!
De meeste nieuwsbrieven gaan over mijn klanten. Het idee is dat je wijzer wordt van mijn nieuwsbrieven. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn.…
De meeste nieuwsbrieven gaan over mijn klanten. Het idee is dat je wijzer wordt van mijn nieuwsbrieven. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn.…
We zijn zo gewend om klanten en werkzaamheden te verdelen naar bijvoorbeeld ervaring, branche of hiërarchie, toch? De keyaccounts worden behandeld door degenen die er…
De grootste saleszonde in organisaties is niet: Niet kunnen verkopen. Ook al zou je misschien denken dat dat erger is dan wat dan ook. Nee,…
“Oh, luister maar even met mij mee”, hoor ik veel salesmanagers zeggen als ze hun salesmensen de kneepjes van verkoop willen leren. En meeluisteren met…
“Jij kent ons team. Niet iedereen is even creatief. Hoe zorgen we nu dat iedereen een bijdrage levert in deze new businesssessie?”. Hij zocht telefonisch…
In deze blog ga ik zelf met mijn billen bloot… Vorige week kondigde ik al aan dat ik een prachtige samenwerking ben gestart met Sales…
Zolang ik mij herinner heb ik al behoefte aan duiding: Waarom doe ik wat ik doe? Hoe doen anderen dat? Wat voor type verkoper ben…
Hoeveel geld laat jij op tafel liggen? Zolang je na een verkoopbezwaar geen deal kunt sluiten, blijft er geld op tafel liggen. Kan jij alle…
Zoals ik in mijn vorige nieuwsbrief al aangaf zijn er 3 knoppen waaraan je kunt draaien om je sales te beïnvloeden. Binnen deze drie onderdelen…
Als je groot wilt denken is een aantal zaken belangrijk. Eén van die zaken is: “Geloof niets van wat anderen zeggen, test alles zelf!”. Deze…