Mijn beste jaar ooit!
De meeste nieuwsbrieven gaan over mijn klanten. Het idee is dat je wijzer wordt van mijn nieuwsbrieven. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn.…
De meeste nieuwsbrieven gaan over mijn klanten. Het idee is dat je wijzer wordt van mijn nieuwsbrieven. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn.…
We zijn zo gewend om klanten en werkzaamheden te verdelen naar bijvoorbeeld ervaring, branche of hiërarchie, toch? De keyaccounts worden behandeld door degenen die er…
“Wat een gedoe die accountplannen en afdelingsplannen maken!”, riep mijn klant vanmorgen. “Wat zet je er nu wel in en wat niet. En hoeveel moet…
De grootste saleszonde in organisaties is niet: Niet kunnen verkopen. Ook al zou je misschien denken dat dat erger is dan wat dan ook. Nee,…
In deze blog ga ik zelf met mijn billen bloot… Vorige week kondigde ik al aan dat ik een prachtige samenwerking ben gestart met Sales…
Zolang ik mij herinner heb ik al behoefte aan duiding: Waarom doe ik wat ik doe? Hoe doen anderen dat? Wat voor type verkoper ben…
Het wordt tijd dat ik de zaken wat serieuzer ga nemen…Ik ga het klooster in! Echt! Dit zijn mijn nieuwe collega’s. Ik ga intern. Voor…
In de driedelige serie: aan welke salesknoppen kun je draaien, zijn we bij de laatste aangekomen. Nog even op een rij: aan welke 3 salesknoppen…
Er zijn grofweg drie knoppen waaraan je kunt draaien om je salesresultaten te beïnvloeden. Afgelopen maandag gaf ik daarover training aan een salesteam. Dit zijn…
Afgelopen week mocht ik weer meeluisteren met mijn klanten naar hun verkoopgesprekken. Deze klant volgt al een verkooptraining bij mij. Dus bij het meeluisteren, wat…