Mijn boek is klaar!
Mijn boek is klaar! De inhoud is af, de cover is klaar. Er is een boek geboren! Het boek heet: Verkopen zonder te Verkopen en…
Mijn boek is klaar! De inhoud is af, de cover is klaar. Er is een boek geboren! Het boek heet: Verkopen zonder te Verkopen en…
Van waarde zijn voor mijn klanten is in mijn ogen mijn belangrijkste doel. Dat geldt ook voor mijn nieuwsbrief. De komende weken wil ik je…
Vorige week was ik bij mijn klant Mylene die het begrip after sales wel heel goed had begrepen. Nu werkt zij ook bij een organisatie…
Eén van mijn klanten zei vorige week tegen mij: Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden. Ze bedoelde dit als grapje. Want…
Elke verkoper en elke salesmanager weet dat je geld op tafel laat liggen als je niet goed opvolgt. Toch is dit de grootste winst bij…
De afgelopen weken ben ik begonnen met het trainen van twee grote nieuwe klanten. In de trainingen die ik gaf, zaten in beide gevallen mensen…
De meeste nieuwsbrieven gaan over mijn klanten. Het idee is dat je wijzer wordt van mijn nieuwsbrieven. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn.…
We zijn zo gewend om klanten en werkzaamheden te verdelen naar bijvoorbeeld ervaring, branche of hiërarchie, toch? De keyaccounts worden behandeld door degenen die er…
De grootste saleszonde in organisaties is niet: Niet kunnen verkopen. Ook al zou je misschien denken dat dat erger is dan wat dan ook. Nee,…
“Oh, luister maar even met mij mee”, hoor ik veel salesmanagers zeggen als ze hun salesmensen de kneepjes van verkoop willen leren. En meeluisteren met…