Wat voor communicatiestijl heeft jouw klant?
Als je de communicatiestijl van jouw klanten kunt inschatten, begrijp je elkaar beter. Hierdoor kan je beter advies geven. Want door jouw stijl aan te…
Als je de communicatiestijl van jouw klanten kunt inschatten, begrijp je elkaar beter. Hierdoor kan je beter advies geven. Want door jouw stijl aan te…
Zoals ik vorige week al aankondigde in mijn nieuwsbrief, zal ik de komende drie weken wat meer vertellen over de inhoud van mijn boek. Mijn…
Het is zover, mijn boek over verkoop is helemaal af. Het manuscript is bekeken door de manuscriptbegeleider van mijn uitgever (ik leer allemaal nieuwe woorden)!…
Deze week was ik bij een nieuwe klant. We hadden al veel gesproken over zijn afdeling met adviseurs. Ik had ze allemaal al eens gezien…
Vorige week was ik bij mijn klant Mylene die het begrip after sales wel heel goed had begrepen. Nu werkt zij ook bij een organisatie…
Afgelopen week was ik in Amsterdam. Ik was te vroeg voor mijn afspraak, dus ik besloot even rond te wandelen in de Spuistraat. Supergezellig, die…
“Ik wist zeker dat het een chagrijn was!”, vertelde mijn moeder. Ik knikte begrijpend. Ronduit onbehoorlijk was hij, de chagrijn. Ze was naar een elektronica…
Het was half vier toen ik ineens dacht: “Ik probeer het toch nog even!”. Ik belde het hotel waarnaar ik onderweg was en werd doorverbonden…
Van verkopen naar gunnen is precies waar het vandaag over gaat. En nee, ik bedoel niet dat een klant het jou gunt…ik wil het hebben…
Vragen waarop jouw klant het antwoord al weet zijn irritant. Elke verkoper weet dat je vragen moet stellen in een verkoopgesprek. En gelukkig weten de…