Het Sales Succes Programma

voor teams

Verhoog je salessucces

Dit complete jaarprogramma is speciaal voor klanten die geloven dat je alleen de beste resultaten krijgt door theorie te koppelen aan VEEL oefenen. Oefenen in de training, maar ook in de praktijk. Als salesmanager of commercieel directeur weet jij dat jouw rol en betrokkenheid cruciaal is voor het succes van jouw team. 

Herken jij of jouw mensen de volgende sales issues?

  • Niet genoeg gesprekken met klanten.
  • Te vaak NEE van jouw klanten horen in gesprekken.
  • Niet de toegevoegde waarde voelen van jouw aanbod?
  • De neiging hebben te snel of te veel weg te geven (korting op prijs, of andere manier).
  • Omgaan met verkoopbezwaren van klanten lastig vinden (te duur, het komt nu niet uit, bel over 3 mnd maar terug, etc.).
  • Belemmerende overtuigingen hebben die jouw zelfvertrouwen en succes in de weg staan (deze klant zit niet op mij te wachten, ik ben nog niet goed genoeg,de prijs is te hoog, etc.).
  • Meer ideale klanten willen hebben, waar je echt energie van krijgt & die de prijs betalen zonder gezeur.
  • Regelmatig uit onderhandelingen komen met het gevoel dat het beter had gekund.

Ja? Herken je bovenstaande? Is dit wat speelt bij jullie? Dan wordt het tijd om hier iets aan te doen. In dit complete sales succesprogramma werk je aan salesvaardighedenmindset en aan een duidelijke structuur.

Vragen?

Neem contact met mij op:

BEL: +31 (0)6 132 94 222
MAIL: mariejose@minddirection.nl

Tijdens dit jaarprogramma leer je:

Er wordt veel geoefend met gesprekstechnieken en we behandelen alleen jouw eigen praktijk. We oefenen dus niet met het verkopen van paperclips. In de training hebben we het over jouw dienst(en) en jouw klanten. Want jouw praktijk triggert bepaalde zaken. En met precies die zaken gaan wij aan de slag. Het gaat dus om het verbeteren van de salesresultaten in jouw echte praktijk.

Kenmerken

authentiek

Je leert een methodiek die bij jou past, waardoor je authentiek blijft in de gesprekken.

Structuur

De structuur helpt je om zonder problemen af te wijken van het pad en de weg terug te vinden.

Zelfvertrouwen

Doordat deze structuur houvast biedt, neemt het zelfvertrouwen in verkoop toe.

testimonials

Klant ervaringen

Als sales manager bij Heineken Brouwerijen Amsterdam heb ik Marie-José gevraagd om een trainingsprogramma te geven voor een aantal van onze vertegenwoordigers (sales). We hebben vooraf goed doorgenomen welke doelen we wilden bereiken en welke competenties versterkt moesten worden.

In het programma kwamen alle leerdoelen van de verschillende deelnemers aan de orde. De deelnemers kwamen enthousiast terug van de training en er worden in de praktijk écht veranderingen gezien.

Ze heeft een goed beeld van de kandidaten en weet ze scherp te houden. Marie-José vergroot het gevoel van eigen verantwoordelijkheid van de deelnemers, als het gaat om het bereiken van hun eigen leerdoelen.

De deelnemers kregen ook regelmatig opdrachten mee, wat ervoor zorgde dat de deelnemers ook na de training met de leerdoelen actief aan de slag konden gaan.

Wat ik daarnaast prettig vind is dat Marie-José mij goed op de hoogte hield van haar ervaringen met de deelnemers en de vorderingen van de deelnemers tijdens het traject.’

Maurice Herms

Commercieel Manager Heineken Brouwerijen Amsterdam

 

 

Het is heerlijk om met Marie-José samen te werken. Ze sprankelt, heeft passie en is oprecht geïnteresseerd. Marie-José heeft me geholpen mijn team om te vormen van een afwachtende administratieve afdeling tot een groep klantgerichte enthousiastelingen.

Marie-José start vanuit het thema overtuigingen en beheerst vervolgens zelf alle facetten van vaardigheden, creativiteit en sensitiviteit om zo mensen het vertrouwen te geven dat nodig is om te kunnen leren.

Trudy Slager

Manager klantcontact & planning Partou Kinderopvang

Impressie

Hoe we werken

Training
interactieve trainingen
Now is the time!

Direct contact

Denk je dat dit precies de hulp is die jij of jouw team nodig heeft?  Bel me 06 132 94 222  of mail me voor vragen, een persoonlijk gesprek of een inventarisatie van jouw team. Je kan ook direct een (Zoom) afspraak inplannen in mijn agenda. 

Ik zie ernaar uit!