Wat maakt jou onweerstaanbaar? Weet jij dat?

Wat maakt jou onweerstaanbaar? Weet jij dat? Nee, dit is geen tip voor jouw profiel op Tinder, helaas misschien. Dit gaat over jouw aanbod.

Tijdens mijn trainingen hoor ik vaak opmerkingen als:

  • In mijn branche kan ik de prijzen niet verhogen
  • Onze klanten willen het niet anders
  • Al onze concurrenten doen het ook zo
  • Het is lastig om boven het maaiveld uit te steken
  • Klanten vergelijken op prijs

Misschien herken jij ze ook wel? En weet je, ik begrijp de klanten die dit zeggen zo goed. Want het voelt soms écht zo. Maar het is niet waar. Het is wel degelijk mogelijk om écht onderscheidend te zijn, om boven het maaiveld uit te steken, om tussen al die concurrenten dé expert te zijn en om je prijzen te verhogen. Ook al denk je van niet.

wil jij ook een onweerstaanbaar aanbod voor jouw klanten creëren?

Stel je voor dat jouw klanten MINE! roepen als ze jouw aanbod zien. Beeld geleend uit de briljante film Nemo.

Wat maakt jou onweerstaanbaar?

Wat maakt jou onweerstaanbaar? Weet jij dat? Het heeft te maken met toevoegen van waarde. Maar hoe voeg je waarde toe?

Ik zal je hier één voorbeeld geven, als inspiratie. In de training die ik volgende week geef, zal ik veel, maar dan ook VEEL meer voorbeelden geven.

Een webbouwer die ik ooit ontmoette maakte websites voor klanten. Hij vroeg er 1000 euro voor. Nu merkte hij dat zijn klanten (ondernemers) veel tijd nodig hadden voor het bedenken van alles wat er nodig was voor een website, zoals de teksten, de afbeeldingen, de mogelijkheden, etc.

Dat betekende voor hem dat hij veel contact had met zijn klanten en dat hij vaak moest wachten tot klanten hun teksten af hadden of goed bedacht hadden wat ze met hun website. Het kwam erop neer dat hij de hele maand werkte en dan 2 of 3 keer een rekening van 1.000 euro kon sturen.

Dat was behoorlijk hard werken en geen vetpot.

Anders aanpakken

Hij moest het anders aanpakken. Maar hoe? Want de dingen die hij of zijn klanten moesten doen bleven hetzelfde. En dit is precies waar ik ondernemers en bedrijven bij help! Hij bedacht het volgende:

Hij maakte een document dat zijn klanten hielp bij het bedenken en uitwerken van alles wat er nodig was voor hun website. Het was een document met een duidelijke volgorde en een goede uitleg over welke keuzes je moest maken als ondernemer.

Hij vroeg zijn klanten om alles in te vullen en af te ronden. En pas dan kwam hij persoonlijk een dag langs en zette in één dag de website live. De voorbereidingen kon hij dan alleen doen, in zijn eigen tempo. En al het werk was al gedaan door zijn klant. Er was dus geen wachttijd meer. Op deze manier kon hij in minder tijd meer bereiken.

Ook de prijs werd anders

En ook de prijs werd anders. Hij vroeg er nu geen 1.000 voor,  maar 2.000 euro. Want tijd is geld en hij kon de tijd die ondernemers erin stopten ook verkorten omdat hij het zo overzichtelijk had gemaakt. Ze hoefden nu nog maar één dag met hem te spenderen en de rest deden ze zelf.

Daarnaast was er een garantie dat de website live ging. En veel ondernemers wilden daarvoor betalen. Nu haalde hij met gemak een omzet 8.000 euro per maand! Hoe cool is dat?

Dit is maar één voorbeeld van hoe je je kan onderscheiden en tegelijkertijd waarde kan toevoegen.

Veel meer voorbeelden

Op dinsdag 3 maart zal ik niet alleen nog veel meer voorbeelden met je delen, maar ik zal je ook helpen om jouw aanbod onweerstaanbaar te maken. En natuurlijk met het verhogen van je prijzen! Wat maakt jou onweerstaanbaar?

Wil je je inschrijven of op je gemak de training eens bekijken, klik dan hier. https://www.omzetcoach.nl/maak-een-onweerstaanbaar-aanbod/

De training wordt gegeven onder de vlag van omzetcoach.nl. Ik geef hem zelf! Dus als je naar aanleiding van de informatie nog vragen hebt, of je wilt weten of het ook iets voor jou is, kan je me gewoon bellen op 06-13294222.

Deze training geef ik nu een aantal jaar en mijn klanten geven aan dat ze dit echt een hele motiverende training vinden die direct meer omzet oplevert.

Voor wie

Let wel: deze training is alleen voor ondernemers of mensen die binnen hun bedrijf de vrijheid hebben om een nieuw (vernieuwd) aanbod te creëren! Want wat we op 3 maart bedenken kan diezelfde week al worden verkocht!

Ik wens je een week waarin je onweerstaanbaar bent.

Laat een reactie achter