MindDirection telefoonnummer
06 13 29 42 22
MindDirection e-mailadres
mariejose@minddirection.nl

LinkedIn missers zonder dat je het weet

LinkedIn for Business training
LinkedIn missers zonder dat je het weet. Ik kom ze regelmatig tegen. En weet je, dat verbaast me helemaal niets. Want je kan nu eenmaal niet alles weten. En je doet wat je kan, toch?

Misschien doe je wel wat je anderen ziet doen? Of misschien heb je wel eens gehoord wat ‘zou moeten werken’? Of kom je een eind met logisch nadenken. Helaas zie ik heel veel voorbeelden van mensen die er niet genoeg uithalen of zelfs heel onhandige dingen doen. LinkedIn missers zonder dat je het weet. Daar wil ik het vandaag even over hebben.

LinkedIn missers zonder dat je het weet

Gisteren had ik een heel leuk gesprek met iemand. Zij vertelde me dat ze vaak via haar LinkedIn bedrijfspagina berichten deelde. Daarnaast gaf ze aan dat ze ook vaak bestaande berichten doorstuurde via LinkedIn. 

Ik weet dat meer mensen dat doen. Zo zag ik gisteren bijvoorbeeld een trotse directeur van een radiostation de nieuwe luistercijfers delen. Veel mensen denken dat ze daarmee impact kunnen hebben. Echt super zonde, deze LinkedIn missers! Want de impact van deze berichten kan veel en veel groter zijn. Als je weet hoe je dat dan wél aanpakt.
LinkedIn for Business training

Nieuwe training LinkedIn for Business 


Aanstaande dinsdag, 3 september geef ik weer een nieuwe training LinkedIn for Business in Amstelveen. Het wordt een echte doe-training. Dat betekent dat we geen ellenlange theorieën bespreken, maar dat we alles gelijk doen. 

​​In de ochtend kijken we scherp naar je LinkedIn profiel. Wat maakt een goede foto en wat een hele slechte? Wat móet je er echt in zetten? Maar ook de handigheidjes die je kán inzetten om meer op te vallen als je commentaar geeft bijvoorbeeld, of hoe je aan meer relevante connecties komt. We doen alles ter plekke en ik laat je direct zien hoe je dat doet.

In de middag schrijf je je meest succesvolle post tot nu toe. Ik vertel je precies hoe je zo’n succesvolle post schrijft én ik help je zelfs om de post ter plekke te schrijven. Ik leg je uit waar je op moet letten bij het creëren van veel views en leads, zodat je dat de volgende keer zelf kan. Ook vertel ik je wat het verschil is tussen een artikel en een bijdrage. Want het is niet handig om deze door elkaar te gebruiken.

En alles doen we direct in de training. Je neemt je laptop dus mee, je past direct zaken aan in je profiel en schrijft je post. De meest succesvolle tot nu toe dus.

Van LinkedIn missers naar LinkedIn succes

​Toen ik gevraagd werd door Omzetcoach.nl om deze training te geven, wilde ik eerst zelf successen boeken met LinkedIn. Ik had eigenlijk nooit meer dan 5.000 views gehad (en dat was al een uitzondering!). En had ook geen idee waarom dat bericht beter scoorde dan mijn andere berichten.

Toen ik de methode hanteerde van Omzetcoach.nl haalde ik direct een resultaat van meer dan 37.000 views! Ik vind dat geweldig! Voor de zomervakantie gaf ik deze training ook al en één van de klanten in deze training postte de volgende dag al een bericht op LinkedIn. Hij kreeg binnen 3 dagen meer dan 24.000 views! Het werkt dus echt.​​

Voor wie?


Deze training is voor iedereen die meer leads wil en die meer impact wil maken op LinkedIn. Of je nu ondernemer bent of voor een bedrijf werkt.

Interesse?


De training is van 9.30 tot 17.00 uur in Amstelveen aan de Laan van Kronenburg 14. De koffie, thee en lunch krijg je van ons!

Er zijn nog een paar plekjes, dus schrijf je snel in!

https://www.omzetcoach.nl/linkedin-for-business-limited-edition/

De training wordt gegeven vanuit Omzetcoach.nl, waar ik omzetcoach ben.

Ik wens je een week met heel veel relevante leads!

gerelateerde artikelen

Hoe ik aan nieuwe klanten kom

Om je verkoopresultaten te verbeteren is het belangrijk om genoeg aanwas in leads te krijgen. Leads zijn potentiele klanten. Maar om van potentiele klanten ook echte klanten te kunnen maken, is er meer nodig. Jouw verkoopgesprek moet effectief zijn. Ik leer je hier hoe je dat doet.

Reacties