MindDirection telefoonnummer
06 13 29 42 22
MindDirection e-mailadres
mariejose@minddirection.nl

Als je verwachtingen worden overtroffen

Als je verwachtingen worden overtroffen.

Vette pech

Toen ik vorige week bezig was met de voorbereiding van mijn training, kreeg ik vette pech. Mijn printer hield er ineens mee op…Niks ernstigs gelukkig, maar de inkt was op. Altijd heb ik een extra voorraad klaarliggen, maar dit keer greep ik mis. Oh ja, dat is waar ook. Mijn printer weigerde vorige keer het huismerk, daar had ik nog over willen bellen met 123inkt.nl. Maar dat was ik blijkbaar vergeten.

Ik bestelde nieuwe cartridges en overwoog om het veld ‘opmerkingen’ in te vullen. “Dat heeft natuurlijk helemaal geen zin”, hoorde ik mezelf denken. Maar ja, als ik niets doe gebeurt er ook niets…

Ik besloot kort uit te leggen dat de vorige cartridges volgens mijn printer niet origineel waren en daarom niet gebruikt konden worden. Snel verstuurde  ik mijn bestelling en ging verder met mijn werk.

Als je verwachtingen worden overtroffen.

Als je verwachtingen worden overtroffen

Een uur later ging de telefoon. Het was 123inkt.nl die reageerde op mijn opmerking bij mijn bestelling van zojuist! Mijn mond viel open. Wow, dat was nog eens snel! En ook nog een hele aardige jongen die mij vertelde dat hij mij direct een link zou toesturen waaruit bleek hoe ik de cartridges alsnog kon gebruiken. De link zat één minuut later al in mijn mail en dit bleek een duidelijk filmpje te zijn, waarin ik stapsgewijs zag hoe ik het probleem kon oplossen. Kijk, dat vind ik nog eens service! Zij hebben hierdoor mijn verwachtingen overtroffen!

Wat deden ze zo goed?

Waardoor was het voor mij nu zo’n goede ervaring? Want wat deden ze zo goed?

  • Ze belden mij echt snel terug (al na ca. één uur!)
  • Zij stuurden mij mij direct een link toe met video hulp
  • Als laatste stond in de mail met de link, dat als dit niet zou werken, ik gratis nieuwe cartridges kreeg

Nou, dat vind ik dus tof. Zooo verfrissend als bedrijven het begrijpen.

Voor mij als klant zijn er wel heel veel voordelen om zaken te blijven doen met ze. Dit is waarschijnlijk de reden dat zo vaak webwinkel van het jaar geworden zijn. Verdiend wat mij betreft. En daarom noem ik ze hier bij naam.

Welk voorbeeld kan jij mij geven waaruit blijkt dat jouw verwachtingen als klant, zijn overtroffen? Ik ben benieuwd!

Ik wens je een toffe week!

gerelateerde artikelen

Reacties