Omgaan met verkoopbezwaren
In de training ‘Omgaan met verkoopbezwaren’ leer je wat verkoopbezwaren zijn, waarom klanten ze noemen en natuurlijk hoe je omgaat met de verschillende verkoopbezwaren. Het omgaan met verkoopbezwaren is namelijk essentieel. Het is het verschil tussen succesvol verkopen of een deal mislopen. Omgaan met verkoopbezwaren kan je gewoon leren.
Je bent in gesprek met een klant. Net als jij denkt: “Dit gaat lekker!”, noemt de klant een verkoopbezwaar, een tegenwerping. Hij gaat op de rem staan. De klant noemt een reden waarom hij (nog) niet met jou in zee wil, waarom hij (nog) niet bereid is tot aankoop.
Een verkoopbezwaar is eigenlijk een beer op de weg.
Nou, lekker dan. En nu?
Veel verkopers voelen op zo’n moment de energie eruit lopen en vinden het lastig om nu door te pakken. Toch is het helemaal niet gezegd dat de deal niet doorgaat. Je kan wel degelijk verder gaan. Maar het is wel handig om te weten wat je precies moet doen. In deze onlinetraining leer je welke bezwaren er allemaal zijn en wat je per bezwaar kan doen, om het te tackelen. Maar wat is eigenlijk de reden dat een klant een verkoopbezwaar opwerpt?
Conclusie: Klanten werpen bezwaren op, als ze (nog) niet bereid zijn tot aankoop.
dat ik in actie kom. Daarnaast merk ik dat het plezier in verkopen
enorm is toegenomen.
Wat je in deze training leert:
Wat is een verkoopbezwaar?
- Waarom noemt een klant een verkoopbezwaar?
- Welke bezwaren er zijn?
Wat doet een verkoopbezwaar met jouw mindset?
- Hoe blijf je stevig in je schoenen staan nadat een klant een verkoopbezwaar noemt?
- Wat zijn de voordelen van verkoopbezwaren…uh?
Hoe tackel je de verschillende verkoopbezwaren
- De 3 categorieën van bezwaren
- Hét stappenplan
De training bestaat dus uit 3 modules met elk 2 sublessen. En bestaat uit theorie en opdrachten. Er wordt heel veel waardevols gedeeld en dat voor maar € 247,- excl. btw. Een complete training waar je grote stappen kunt zetten. Zorg dus dat je deze training niet mist!