Gratis salestips

Een joint visit, wat leer je er precies van?

In een joint visit luister ik mee naar het salesgesprek dat jij hebt met jouw klant. Ik vertel je na afloop precies waar het goed ging en waar nog winst te behalen is. Omdat ik alles mee schrijf kan ik het exacte moment terughalen waarop je iets liet liggen.

Bekijken
Waarom iedere accountmanager een joint visit zou moeten krijgen

Waarom iedere accountmanager een joint visit zou moeten krijgen

  Waarom iedere accountmanager een joint visit (meeluisteren) zou moeten krijgen, is om dat een […]

Bekijken
Hoe ik aan nieuwe klanten kom

Hoe ik aan nieuwe klanten kom

Om je verkoopresultaten te verbeteren is het belangrijk om genoeg aanwas in leads te krijgen. Leads zijn potentiele klanten. Maar om van potentiele klanten ook echte klanten te kunnen maken, is er meer nodig. Jouw verkoopgesprek moet effectief zijn. Ik leer je hier hoe je dat doet.

Bekijken
Eén manier om je salesomzet NU te verhogen…voor jou!

Eén manier om je salesomzet NU te verhogen…voor jou!

Aanstaande vrijdag 1 maart, is het zover! Voor iedereen die zich heeft ingeschreven voor mijn […]

Bekijken
Meer omzet in 2019, dat wil jij toch ook?

Meer omzet in 2019, dat wil jij toch ook?

Meer omzet in 2019, dat wil jij toch ook? Natuurlijk wil je dat, anders had […]

Bekijken
Waarom juist dit compliment mij zo raakte…

Waarom juist dit compliment mij zo raakte…

Dol ben ik op complimenten. Ik word er zooo blij van. Toch zijn er complimenten […]

Bekijken
Te druk om de echt belangrijke dingen te doen…herken jij dat ook?

Te druk om de echt belangrijke dingen te doen…herken jij dat ook?

Ik was gewoon te druk om de écht belangrijke dingen te doen. Herken jij dat […]

Bekijken
Een topjaar door 4 technieken

Een topjaar door 4 technieken

Een topjaar door 4 technieken Maak van 2019 jouw topjaar! Het lijkt zo logisch en […]

Bekijken
Manage jij ook jouw klanten? Nee toch!?

Manage jij ook jouw klanten? Nee toch!?

Accountmanager stond er op zijn kaartje. Jarenlang heb ik bij commerciële bedrijven gewerkt, dus het […]

Bekijken
Jezelf en jouw klanten beter begrijpen

Jezelf en jouw klanten beter begrijpen

Stel dat jij jezelf en jouw klanten beter zou begrijpen? “Ik snap hem gewoon niet”!, […]

Bekijken